joi, 16 octombrie 2008

Adwords cel lacom - un nou bubble ?

Senzatia in ultima vreme e ca Google Adwords e din ce in ce mai lacom. Nascoceste tot felul de tertipuri prin care sa ia cati mai multi bani pe un click.
De exemplu, esti singurul anunt afisat pe un anumit cuvant si Adwords iti ia 0.60 pe click, tu avand Max CPC 0.65. Scazi Max CPC la 0.50, iti ia 0.45 - iarasi fiind singur.
Deh, cresterea ametitoare din ultimii ani (inclusiv a cursului actiunilor) trebuie si ea sustinuta cumva. Nu cumva insa un nou bubble e pe cale sa apara? De data asta nu imobiliar sau financiar - ci unul pe online marketing, al gigantului Google, prin programul sau Adwords (principala sursa de venituri a Google) ?

Un comentariu:

Noni spunea...

Paate este si normal sa se comporte in acest fel, el ia cat vrei tu sa dai. Poate pentru google un pret decent este 1$ si oice sumai ai seta paan acolo ar luat ot mai putin o marja prin care sa iti demonstreze ca este mai ieftin decat ai vrut tu sa dai.