Google Adwords a schimbat numele campaniilor Site Targeting (care permiteau alegerea siturilor pe care sa apara anunturile) in Placement Targeting. Pe langa aceasta rebranduire, s-a introdus si posibilitatea de a se plati pe click (CPC) in loc de a se plati la mia de impresii (CPM).
Dincolo de stirea propriu-zisa, tendinta este evidenta: campaniile bazate pe CPM (cum sunt si celebrele bannere) sunt in pierdere accentuata de teren. Aparitia posibilitatii de a plati pe click (CPC - cost per click) este o incercare din partea Adwords de a revitaliza acest tip de campanii.
Oricum, este un mare pas inainte facut de Google Adwords in fata competitiei (Yahoo nu ofera o astfel de posibilitate). In plus, se ofera posibilitatea advertiserilor de a se face cunoscuti pe bani putini (impresiile nu se platesc, dar aduc un "brand awareness" pretios), deoarece numarul de impresii (afisari) este mult mai mare decat la obisnuitele campanii de "Search", si in plus, sunt pe situri care pot fi alese "unul cate unul".
Per total, inca o bila alba pentru Google Adwords. Asteptam "raspunsul" Yahoo Search Marketing.
Dincolo de stirea propriu-zisa, tendinta este evidenta: campaniile bazate pe CPM (cum sunt si celebrele bannere) sunt in pierdere accentuata de teren. Aparitia posibilitatii de a plati pe click (CPC - cost per click) este o incercare din partea Adwords de a revitaliza acest tip de campanii.
Oricum, este un mare pas inainte facut de Google Adwords in fata competitiei (Yahoo nu ofera o astfel de posibilitate). In plus, se ofera posibilitatea advertiserilor de a se face cunoscuti pe bani putini (impresiile nu se platesc, dar aduc un "brand awareness" pretios), deoarece numarul de impresii (afisari) este mult mai mare decat la obisnuitele campanii de "Search", si in plus, sunt pe situri care pot fi alese "unul cate unul".
Per total, inca o bila alba pentru Google Adwords. Asteptam "raspunsul" Yahoo Search Marketing.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu