Da, e adevarat, a trecut 1 Aprilie. Scopul meu nu este acela de a da stiri "calde", ci mai degraba de a lasa ceva timp, pentru a si comenta pe marginea lor. Pentru stiri exista atatea alte surse.
Deci ... 1 Aprilie... Adwords... moment anuntat cu ceva timp inainte. Si anume, ca de la aceasta data, se vor aplica in sfarsit regulile Adwords. Mai precis ca URL-ul la vedere (display URL) trebuie sa coincida cu cel de destinatie (destination URL), fara exceptii.
Lucrul este grav, insa si hazliu, si arata in ce stadiu ajunsese aceasta problema a neconcordantei celor 2 URL-uri din orice ad Google. Hazliu, pentru ca de fapt Google "ameninta" ca regulile Adwords se vor aplica ! Grav pentru ca, daca se vor aplica de acum inainte, ce s-a intamplat pana acum ?!
A trecut aproape o saptamana de la intrarea in vigoare a acestei "reguli". Deocamdata nu am observat schimbari majore (in afara de anuntul din fiecare cont, desigur!), si sunt foarte curios cum o sa evolueze aceasta situatie.
Poate ca pana la urma, sistemul Adwords se va multumi sa sanctioneze o eventuala neconcordanta prin scaderea QS (quality score), si deci sa taxeze mai scump fiecare click. Ca deh, banii vorbesc... iar Google trebuie sa continue cursa nebuneasca a profitului, nu-i asa ?
Deci ... 1 Aprilie... Adwords... moment anuntat cu ceva timp inainte. Si anume, ca de la aceasta data, se vor aplica in sfarsit regulile Adwords. Mai precis ca URL-ul la vedere (display URL) trebuie sa coincida cu cel de destinatie (destination URL), fara exceptii.
Lucrul este grav, insa si hazliu, si arata in ce stadiu ajunsese aceasta problema a neconcordantei celor 2 URL-uri din orice ad Google. Hazliu, pentru ca de fapt Google "ameninta" ca regulile Adwords se vor aplica ! Grav pentru ca, daca se vor aplica de acum inainte, ce s-a intamplat pana acum ?!
A trecut aproape o saptamana de la intrarea in vigoare a acestei "reguli". Deocamdata nu am observat schimbari majore (in afara de anuntul din fiecare cont, desigur!), si sunt foarte curios cum o sa evolueze aceasta situatie.
Poate ca pana la urma, sistemul Adwords se va multumi sa sanctioneze o eventuala neconcordanta prin scaderea QS (quality score), si deci sa taxeze mai scump fiecare click. Ca deh, banii vorbesc... iar Google trebuie sa continue cursa nebuneasca a profitului, nu-i asa ?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu