Multe stiri in ultimele zile despre Google - si practic toate pozitive. Ca a crescut pretul actiunilor, ca se pregatesc sa lanseze un concurent al iPhone, testeaza un sistem anti-piratare online, etc.
Asta inseamna pe de o parte ca au un PR bun, dar si ca reamente incearca sa faca ceva. Spre deosebire de ei, despre Microsoft se scrie doar ca mai cumpara cate o companie mai mica si ca are probleme cu procese si amenzi antitrust. Iar despre Yahoo - vestea buna e ca, desi profitul pe trimestrul 3 a fost mai mic decat cel de anul trecut, veniturile au fost peste asteptari. Adica se asteptau sa fie rau, dar nu a fost chiar atat de rau...
Cam aceasta e perceptia despre evolutia gigantilor publicitatii online. Imaginea generala se transfera si la nivel de program de publicitate (Adwords, YSM, MSN AdCenter), despre care se scrie mult mai putin. Si sa ne mai miram ca Adwords tot creste, iar Yahoo scade (inca) ? Insa acestea sunt rezultatele unei evolutii de 2-3 ani, nu de 2-3 luni.
Sper insa, pentru binele competitiei (ale advertiserilor, si chiar a lui Google, de ce nu ?) ca Yahoo isi va reveni si va recastiga din terenul pierdut. Nu de alta, dar niciodata nu e bine sa ai toate ouale intr-un singur cos!
Asta inseamna pe de o parte ca au un PR bun, dar si ca reamente incearca sa faca ceva. Spre deosebire de ei, despre Microsoft se scrie doar ca mai cumpara cate o companie mai mica si ca are probleme cu procese si amenzi antitrust. Iar despre Yahoo - vestea buna e ca, desi profitul pe trimestrul 3 a fost mai mic decat cel de anul trecut, veniturile au fost peste asteptari. Adica se asteptau sa fie rau, dar nu a fost chiar atat de rau...
Cam aceasta e perceptia despre evolutia gigantilor publicitatii online. Imaginea generala se transfera si la nivel de program de publicitate (Adwords, YSM, MSN AdCenter), despre care se scrie mult mai putin. Si sa ne mai miram ca Adwords tot creste, iar Yahoo scade (inca) ? Insa acestea sunt rezultatele unei evolutii de 2-3 ani, nu de 2-3 luni.
Sper insa, pentru binele competitiei (ale advertiserilor, si chiar a lui Google, de ce nu ?) ca Yahoo isi va reveni si va recastiga din terenul pierdut. Nu de alta, dar niciodata nu e bine sa ai toate ouale intr-un singur cos!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu